6 sept 2009

QUE NOS PASA AMOR?

Non vos decatariades, mais vai xa para dous meses e medio que non saio coa miña loira....


19 anos vai que a merquei e tanto tempo pasado con ela; os disgustos que levei pensando que se partía e non voltaríamos a rodar xuntos... non sei si ten que ver con este baixo rendimento que arrastro dende hai 6 meses e ó que xa me vou adaptando como prezo do novo nivel de actividade e stress mais é que nin vexo a ocasión nin me apetece sair... e iso é moi, moi grave. Gústame sair na bici e NUNCA me escondera dela deste xeito, non me importaba ir derradeiro ou primeiro eu sempre disfrutaba de cada pedalada e cada curva... nin siquera miro con envexa ós outros ciclistas, non xiro para ollar que cuadro ou que troco monta unha bici que pasa...

Seica tódalas parellas pasan crises mais non pensei que neste tipo de parella se dera esa circunstancia.

No hay comentarios: