22 jun. 2006

Coidarse

Seguindo a moda do bombardeo ó redor do tema: ¿qué beber, qué comer? veño de ler dúas novas que confirman a opinión, xa vella, de que o obxectivo é un réxime alimentício equilibrado, adaptativo e flexible.

Por unha banda este estudo publicado pola BJSM que sinala ó zume de froita (as miñas queridas cereixas) como protector muscular... serve para que poñamos en dúbida ós nosos queridos sponsors das bebidas isotónicas pois ben sabemos que elas soas non axudan ren e mais neste tempo de calor no que o consumo de auga adquire gran importáncia.

Por outra banda esta nova publicada polo diario médico que sinala que as cantidades de Zinc do xamón serrano o fan un artigo moi indicado para os deportistas nesta época pois este oligoelemento mineral está implicado na conservación do tono muscular i a súa presencia evita lesions.

17 jun. 2006

Deixando os días pasar

Seica unha rotura de fibras leva 3 semanas de recuperación a unha persoa normal así que ainda me queda unha semana de auga, bici e PC. Ando trebellando en varias cousas unha delas a do Google speadsheets para o Cirucito CenG ou unha xestión completa dos documentos do Circuito via web... A ver si sae mellor que os meus músculos que son de chicle.

5 jun. 2006

Roturón

Pois si que debía de ter unha rotura de fibras... Ou ma fixen por non reposar? o certo é que onte no Carballiño non puiden nin quencer. Sorte que levaba ó meu campión comigo e fixo él unha grande carreira.

Como corre o carallo do rapaz

Así que toca outra longa tempada de 'reposo' -non mo creo nin eu- mais seguirei chuzando e asumindo os meus compromisos.