13 sept 2009

1609 emocions...

Bueno; chegou o día de correr a carreira con mais espectadores por metro de percorrido de Galicia carreira que conxuga perfectamente promoción e espectáculo, participación popular e de elite a Milla Urbana de O Barco.

Incluida no calendario da federación española de atletismo e co mellor cartel que unha proba deste tipo tivo en Galicia nestes anos malía a recoñecidas ausencias xa sómentes contempla-la proba absoluta merecía o desprazamento ate Valdeorras mais para vos informar de todo o bó e malo ó redor desto tendes a prensa e o foro polo que eu voume a centrar na miña participación.

Tras tentar non encherme moito no xantar familiar e descansar sen apoltronarme me presentei ás 18:20 na zona de saida coa decepción de non levar comigo ó cativo que non quixo participar. Inscribinme e coloquei o dorsal na kanmiseta e xa andiven a falar con uns e con outros sobre o día perfecto que tiñamos para correr e a cantidade de xente que participaba na carreira de veterans e populares femeninos...
Fago o quecemento polo novo paseo do río que é unha gozada vou só pensando en demasiadas cousas e tentando esquecer a carreira en sí. Estiramentos e uns progresivos xa na zona de saída mentras corren os populares masculinos e entramos na cámara de chamadas... saúdo a unha chea de xente entre eles a moitos compañeiros do clube e da zona do bierzo; camiño da saída saudo a Reyes Estevez que xa está co traxe de batalla...

Cólocome ben na saida...miro cara adiante ó punto no que o circuito 'desaparece' nun zig-zag e véxome metido alí... saimos, tropezan brazos e corpos, deixo que o amigo Capelo vaia adiante mais apurándolle para chegar ben postos o dito zig-zag; pasamos sen mais atrancos; bou ben situado no 4º lugar e nos achegamos á primeira curva pechada, neso un home grande como un armario me adianta por dentro e teño que da-la curva algo escorado empuxado polos seus 'remos'. Arrincada 2 volto a colocarme en cabeza cos dous de A Gandara (Monforte) e Capelo; vou cómodo respirando ben e sen tropezos. Contra curva, facémola en ringleira o ritmo podía ser maior, mais faltan aínda dúas voltas e media así que manteñome tranquilo detrás deles pensando xa '¿que fago eu aqui?'.2º Paso por meta e nova viraxe pechada, esta volta coloqueime ben e arrinco no mesmo sitio; os compañeiros de A Gandara non fan mais que ollar cara a nós e cara atrás; xa pasada a costa da casa da cultura lles digo "Estamos de broma?" O ritmo segue a ser soportable mais xa sudo e neso caio en conta de que "Tombrio" aínda non me pasara. 2º contra curva; Xa vexo a Tombrio vir como unha exhalación, tropezamos e ponse ó meu lado buscando un paso entre Capelo e os de Monforte; dígolle "déixate de bromas e dalle caña" e volta a arrincar, pola dereita pásame o home grande...3º paso e 3º curva pechada, agarrome a barandilla e arrinco; xa non son quen de coller ós de cabeza e alcánzanme 2 mais de A gandara; decido apretar o que dou a ver si os despego algo. Derredeira contra curva; vou pasado de voltas e sei que xa non teño cambio, pásame como unha ráfaga de vento un home vestido de verde (logo souben que gañou a carreira) ó que nin tento seguir... aguanto un pouco, os dobrados estorban ó home grande que semella algo parado mais menos que eu... os dous de A Gándara voltan a collerme e me pasan, fago un derreiro esforzo mais non consigo velocidade e voume quedando deles...meta; crono meu 5'31" (a organización colgou 5'30") bó para o traballo feito nestas semanas. Posto 9º na carreira e 5º da categoría.

1" non é unha diferencia significativa e mais tratándose de cronometraxe manual, pero si me fixo ilusión que corrin a carreira en cabeza e coa pouca cabeza que son capaz de ter; mágoa de capacidade de troco na derradeira recta...é o que hai e ben contento que estou: non estou mancado e vai "otra pal zurrón".

Logo fixen 30' de rodaxe por aquelo de compensar pois tocaba un día de longo pero os compromisos son os compromisos...

1 comentario:

MAKY dijo...

HOLA SALVA, ESTAS COMO UNA MOTO, YO ESTUVE EL DÍA ANTES EN O BARCO, PERO EN PIRAGUA, LO PASÉ MUY BIEN...
UN SALUDO
NOS VEMOS.... ULTIMAMENTE SIEMPRE TE VEO CORRIENDO
CHAO¡¡¡¡