8 sept 2009

Millaencina 2009


Bueno, ó final cheguei con tempo mais que de sobra... ata de quencer e enfriar 3 veces.



Participei na proba popular xunto cunha boa cantidade de xente; os compañeiros do ADAS e...Sergio Gallardo que non está completamente recuperado da súa mancadela; algún día vos escribirei algunha das conversas que teño a sorte de compartir con esta grandísima fortuna do atletismo do bierzo.



A milla?; home, o circuito é moi vistoso e a data escollida, un luxo... que hai que pagar... corremos con 30º e con 1 hora de retraso. Tiven algún problema na saída porque como non coñecía a xente e colequeime en 3ª fila e xusto ata a contra recta non puiden adiantar ós da segunda fila, logo fun ó meu ritmo tentando incrementa-lo paso e flipando cos ánimos d@s compañeir@s do choio (é a primeira vez que me animan polo nome sin ser os fillos) na derradeira recta me adianta un rapaz e incremento o ritmo ata pasalo e a falta de 150 metros sacouse un cambio maxistral e deixoume clavadiño... 5'22" polo meu crono, eu non penso que fosen os 1609mts dunha milla nin os 1600mts que nos dixeron na saída... o que me importa; participei, non estou mancado e rendín todo o que puiden así que: A seguir.

Ah, esquecía comentar: ¿Porque non poñe-la carreira DIRECTAMENTE para despois do desfile?...

FOTOS DE BIERZO DIGITAL.

No hay comentarios: