1 oct 2008

Os porqués

Son moitas as bromas que un 'matao' ten que aturar; moita a sorna da xente que, coñecendote ou non, fai gracietas dende 'correr é de cobardes' ata 'na leira queríate ver eu'...¿porqué lle adica un tempo e, sobor de todo, esforzo a facer peor o que outr@s fan tan ben?. Cada quen ten as súas respostas.

Eu voltei ó deporte dende un estado de falta de saude e de perigo para a miña calidade de vida no futuro; pesaba 35 kg mais e o asma alérxico me atacaba con moita frecuencia e virulencia facendo de actividades cotians unha molesta sucesión de estornudos e cansanzo.

Escomencei coa piscina porque tiña que ir aló cos cativos... no canto de permaneceren nas gradas molesto cos bafos do vapor, esbirrando ou estornudando pois boteime á auga. Logo veu a verdadeira recuperación e, de seguido, a lóxica de "participar como escusa para adestrar" porque ¿como mante-la motivación para o traballo sen obxectivos?.

Agora fago 3 actividades; cada unha por uns motivos e as tres porque forman parte do deporte que mais me gusta e no único que estiven federado (1992 e 1993).

Natación: O exercicio mais completo, o que mellor efecto ten no tema pulmonar. É o que peor se me dá, gozo del especialmente na praia. Sempre teño a esperanza de mellorar, non participo en travesías pola lonxanía da costa mais gostaría delo.

Carreira: O mais doado de facer, o mais doado de 'mellorar' o que mellores 'rendementos' me ofrece. Pódese facer cáseque en calquer sitio, inclusive de viaxe... é o que mais probas abertas ten e oferta variedade entre ruta e montaña, distancia curta ou longa... Gosto das saídas longas a ritmo (rodaxe), sobor de todo cando preciso pensar nos temas que me preocupan.

Ciclismo: O amor da miña vida... Aprendín tarde (cando viñemos de Venezuela con 13 anos); gosto da estrada, do aire na faciana, de berrar:"Tractor; a por él...". Gosto das subidas non moi abruptas e das baixadas 'a saco'. Levo coa mesma bici 18 anos... partiu a cadeira dúas veces, caemos unha chea delas... tremo só de pensar en ter que cambiala. Participo nalgún roteiro cicloturista aberto mais prefiro sair en solitario e así me vai.

TRIATLON: A miña teima, teño malos resultados en xeral mais sempre remato 'fresco' pois a carreira a pé me sae mellor que o resto. Non descarto voltar a federarme na categoría "maula vello"... tode será cuestión de sorte, ou non.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Estamos facendo fichaxes para a próxima tempada no Club Triatlón Lalín. As arcas non están moi cheas de cartos, pero rebordan de ilusión.
Hai sitio para tí no noso equipo, por suposto. Anímate.