4 sept 2008

Entorchado centenario

Bueno; haberá quen pense que se trata dun "rollo relixioso", haberá quen o tilde de "propaganda politica" mais eu non gosto de mezclar o deporte con nada e coido que calquer actividade deportiva debe lerse só dende os parametros do deporte. Neste caso o deporte do bierzo quere participar das celebracions do centenario da cidade e as persoas responsables deseñaron este xeito especial e seguramente irrepetible de facelo i eu que son consecuente co lugar que acolle ó mais importante da miña vida non queria faltar.

300 metros son pouca cousa no plano deportivo, algo testimonial como a festa en sí mais a min serviume para me sacar, en parte, a espiña que, dende 1992, me quedou de ver pasa-la antorcha olímpica e non ter a oportunidade de participar no relevo.

De tódolos coñecidos que alí estiveron eu preferín pedirlle a Lidia Valentín que fixera unha foto conmigo e aproveitei para voltar a felicitala e a darlle pulos para seguir cara adiante.

No hay comentarios: