10 may 2009

Ferreirua. Sufrimento e peor marca

Outra volta acudín á Ferreirua coa intención de face-la media maraton por aquelo de participar (e os puntos, claro).

Cheguei cedo e fun vendo chegar ó resto dos amigos do circuito, encabezados polo CAR Santiago que estreaba 'nome de guerra' i equipación...



Tra-la kedada o quencemento xa mostrou como sería a proba.

Retrasaron algo a saida respecto a 2005 pero o caso é que alí estabamos tod@s logo de ver as preciosas carreiras dos cativos.



Decidín correr coa cámara porque non tiña dúbida de que non me afectaría para o resultado. E saín alegre facendo fotos e animando á peña.



Ata o km 5 conquerin ir a 4'/km pola fermosa paisaxe cos paxaros a cantar e tal.



A partid e ahí adiantame varios amigos...







A costa fíxose longa e a baixada non me axudou a recuperar; a visión do "avituallamento enxebre" me trouxo lembranzas de outro ano no que parei por alí...



cara ó km 14 ia co xusto, xusto pero mentalmente forte pensando que "é o que toca" e seguín ó meu...



A moto de auga pasoume en mal momento e non precisei do seu servizo


Mai os que si traballaron foron os da organización, que grande traballo de todos; incluidos os mais cativos.


Rematando a 2ª volta adiantame Jeffxavi e vou con él na terceira subida ó couto...



Cáseque na cima escoito que vou de 65 e digome "si o tema vai por postos haberá que facer un esforciño" e vou co que teño que non é moito ata a meta e chego, segundo a clasificación de 62 en 1h32'08".

1 comentario:

Furacán dijo...

Si supera eso o mellor apretaba un pouco más para sair nas túas fotos jejeje