18 dic 2011

Rachando a muralla de néboa

Bueno, outra Lugo Monumental para o bote este ano co troco de circuito e o tema do xeonllo este que fai de galego (non sei si vai ou ven) non sabía como ía a saír a cousa pero non me queixo nada; só fun 2" mais lento por km que a pasada edición.

Fixen un quencemento lixeiro e logo fun rematalo na zona de saída, como me tocou caixón laranxa quixen aproveitalo e metinme pronto pero non me fixo falta camiseta de tirar pois malía á néboa o frio non era tanto como pensara. Saín algo atolondrado porque o mobil tardou en coller-la saída pero non perdín o tempo; pasei a marca do 1º km en 3'48" (cousa que non fago dende vai 1 ano polo menos) eso animoume a seguir apretandome o que puidese e fun tirando sen desesperar sempre por baixo dos 4'/km ata a marca do km 6 (23' 58") logo tentei conservarme para a muralla e non me saiu mal pois é o único verdadeiramente comparable coas pasadas edicions e saiume en 2" mais (9'50" este ano e 9'48" o pasado) e iso que ó principio me notei moi canso.

O posto foi bó (30 mellor que o ano pasado) supoño que niso se notou que había outras 3 probas moi boas ( MM Adolfo-Ros, Boiro e San Cibrao) e non me manquei polo que esta tempada remato o 1º tercio do circuito cáseque cos mesmos puntos que a pasada edición e tamén coas mesmas esperanzas de permanencia.

O sportypal vale para mira-los ritmos de carreira (salvo nas curvas pechadas) o tempo oficial foi de 39'57"

No hay comentarios: