7 nov 2010

Negreira e problemas

Bueno, hoxe tocou trotar en compaña de unha boa tropa. Voltei á que consideraba a 3ª popular de Galicia asaltado polas moreas de lembrazas dende o trazado vello da estrada na que facía as miñas saídas na bici nos anos da uni.

A organización da proba estivo ben, moi ben. Cecais só se lle pode suxerir que fagan a saída 400 mts mais atrás onde a estrada é mais ancha que seguro que non lle quita vistosidade e si se vai dar líquidos en vasos haberá que poñer onde botalos que o lixo é a peor lembranza que pode deixar unha festa deportiva e ademais calquer corredor pode esbarar con eles.

A carreira non me saiu mal para o meu estado de forma, pero o certo é que dado o problema que me apareceu na coxa dereita, e que aínda non teño definido, foi de sobresainte.

Fixen 43' (4'13") segundo a clasificación e quedei no posto 237 de 590 chegados. No gráfico do sportypal vese o momento no que 'pincho'



Bueno; como queira que esta semana teño mala combinación coa actividade profesional non quedará outra que reposar... ata a San Martiño.

1 comentario:

jesusb dijo...

Hiciste un magnífico tiempo, teniendo en cuenta tus molestias.

¡¡ Felicitaciones !!

La distancia por mi fore 10180 m.

Nos vemos en la San Martiño de Ourense.