28 nov 2010

Dragonte 10

Hai probas especiais que nos seus elementos aillados non teñen moito que aportar pero que no 'mix' teñen o seu aquel... Eso é Dragomán; unha proba curta de subida pronunciada pero non extrema no final do outono con un pouco de frio e xeo, cunha participación moderada nunha vila histórica algo ancorada no pasado con medios e vontades propias do seu entorno.

Mais os datos son os datos e a proba é un éxito tanto de satisfacción dos participantes como de incremento de cifra dos mesmos e de lugares de procedencia. Eu acudín porque me gusta e porque cadrou xusto esta friaxe tremenda que quitaba as gañas de meterse a conducir mais. Non estou moi en forma para as costas pero xa saben os que corren que sempre gusta da-lo todo ó participar.

Non me situei ben na saída e así tardei 40" en pasar pola porta do castillo; logo fun adiantando xente ata a colegiata e dende alí xa fun pensando no meu paso e en reservar para a subida. Arrinqueina ben, con gañas e as rampas iniciais foron doadas; logo afrouxei, supoño que pola falta de fondo e enganchei cunha moza e fomo relevandonos ata o mesmo pobo no que saquei o resto entre esbarons polo xeo e esquivar andarines e xente que baixaba.

Rematei en 45' e pico e posto 106. Explicar que no tunel se perde o sinal do GPS e aparece cortado no gráfico de sportypal



Jesus Bernal en plena capa de xeo en Dragonte

Felipe (pipe) antes de topar ó Dragón escondido.

1 comentario:

Felipe Iglesias dijo...

As fotos pola espalda debían de estar prohibidas!!!
Moitas grazas por acordarte de mín.