12 jun 2010

Nocturna del pajariel

Todo remata por chegar e eu que aínda non fora correr esta proba "familiar" pois alí me presentei gracias á información de tribeerzo e á amabilidade da xente de rutas del bierzo.

Unha vez que me explicaron o percorrido pensei que o peor que me podería pasar sería unha mala pisada...a proba estaba ben organizada para ser todo "feito na casa" marcas cada 2 km, cruces sinalizados, pistas anchas, bebidas en meta...un ambiente xenial de xente que gosta de correr e partillar.

Como se pode ver no rexistro saiume bastante ben para como estou porque no tramo ese de subida cáseque fun andando...pero noutros din 'zapatilla' achegándome ós 4'/km...no tramo final pasei algo de medo de pisar mal.

O único que lamento e ter marchado antes da cea; pero é que me estaba a coller o frío e logo me decatei de que non quitara a camiseta coa que correra.

No hay comentarios: