9 abr 2009

Resurección en Cacabelos

Moi boas lembranzas me deixa a carreira desta vila tanto os outros anos que algo preparara coma este que só fixen rodaxe. Foi unha ledicia atopar a tanta e tanta xente coñecida, amigos xa, 'correlegas' cos que compartillo tantos momentos de adestramento e probas. Foi unha sorte a mañan tan esplendorosa que nos cadrou en sorte e o fermosísimo circuito que desta volta diseñou Chus Alonso, chan e sen moitas reviravoltas o que fixo moito mais levadeiro o feito de correr.

Non me saiu mal, non. Espoleado polo mal que me vira o Martes no Barco e pola emoción de voltar a correr fixen unha boa carreira para o nivel de adestramento que levo. 38'34" polo meu crono para os (coido) 9 km. longos da carreira...o mais satisfactorio saber que dende o 3 ata meta mantiven o kan-ritmo de 4'/km gracias a un correlega que levaba GPS e deso si me fiaba... nin preguntei o posto, o que importa é que o pasei ben e que non me manquei ainda que os xemelgos, mais o esquerdo, tensaronseme algo no remate i é o que ten participar con xente que sempre un se 'pica' inda que sexa un pouco e fai un esforzo.

Haberá que pensar cal vai se-la seguinte.

Edición 15/4

Agradecer a Maky a clasificación (47 de 164 38'32") e o detalle da foto no seu blogue.

1 comentario:

MAKY dijo...

HOLA SALVA TE VI MUY BIEN,ENHORABUENA POR ESAS BUENAS SENSACIONES.
UN SALUDO
NOS VEMOS
"CORRECOLEGA"