17 ene 2009

Espectaculo lucense

Bueno; fun á nocturna de Lugo por aquelo de facer de todo un pouco e por probar o estado basal do tema de cara o campionato de cross provincial tras cáseque 1 mes sen facer traballo de 'calidade' e sen mais empeño que ter un ritmo 'decente'.

Enrolada na iniciativa "Corre con Nós" do concello de Lugo a carreira noctuna percorre unha centrica avenida da cidade o que a fai un bó espectáculo para o público e aumenta a participación local; mais a proba atrae tamén á xente de fora que participa no circuito e sabe o ben organizado do tema e os servizos que se prestan ós corredores.

Chegamos con tempo e me adiquei a quencer trotando i estirando, facendo algunha progresión e charlando con alguns coñecidos. Un longo quencemento que logo me deu o seu froito.

A liña de saida da nosa carreira formouse sen que rematara a carreira anterior e os mais espabilados colleron posicions ó sprint e o resto como pudemos. Como a zona era estreita para o número de participantes tocou facer uns primeiros 700 metros de zigzag e adiantamentos un pouco xustos pero lonxe da amolarme se me fixo entretido e non me cansou. Logo tomei o ritmo de un par de atletas que me adiantaban e aguantei con eles ata o derradeiro paso pola fonte do rei; alí pensei 'ou racha ou rompe' e tirei co que tiña para facer unha longa progresión ata a meta. O resultado deixoume moi satisfeito 14:44 nos 4100 mts (3'35" o Km.) e con gañas de escomenzar sen prisas mais sen pausa o 'traballo' para....? o que xurda.

O mais impresionante de todo foi a primeira carreira, a dos mais cativos...eu nunca tal vira. Unha raparigada inmensa e sonrinte correndo sen parar uns cos outros sen case tropezos diante da enchenta de soriso e orgullo de tódolos que alí estabamos; a min tiveronme que pecha-la boca do asombrado que estaba. Logo hai futuro.

1 comentario:

ojordo dijo...

Una pena que la gripe no me dejara acudir...espero coincidir en alguna otra contigo, CAMPEON