30 ene 2006

Fado negro e novo plan

Levo tres semans sen participar en ninguha "movida" e non por falta de gañas que parao non estiven...

Dempois de pasar un mal rato para non correr o cross de Villadepalos, argallei de ir a Rábade (vila da que teño boa lembranza pois alí remataba o primeiro triatlon "A" que fixen) mais ese sábado en Ponferrada non había dios que parara coa friaxe e a néboa e "saimos por pés" do mercado para ires a toma-lo polvo, resultado: ás 14h. estabamos ainda na mesa coa botella de viño valeira. Ese mesmo Domingo correuse o anulado cross de VilladePalos; Chus Alonso (capo do atletismo berciano) encargouse de avisar... ós seus amigos. I eu en Valdeorras cun sol marabilloso correndo un 'larjo' en solitario.

Para esta finde decidira xogar con dobre baralla, sabendo que podíamos viaxar apunteime ás medias de Viana do Castelo e mais de Xetafe. Por motivos persoais a miña compañeira preferiu que fósemos a Madrid mais o venres todo se truncou e, avisados polos amigos de alá, decidimos non ir a ningures. O sábado pola mañan á vista do día despexado que había (frio; si, mais despexado) tentei de me apuntar a un "adestramento en grupo" da xente do temple e mais decidin ires a Lugo o Domingo para levar ó cativo a unha desas do "corre con nós", Saiamos ás 13:45' mais xusto ás 12:15 escomenzou a nevar... total que sain só á tarde pola pista de San Lorenzo e acabei cun inmenso paxarón pois fun moi abrigado e sudei moito nesa hora e 45'; Logo me chamaron os amigos cos que iamos ir a xantar en Lugo e dixeron que "nasty de plasty" e así me quedei.

Hoxe semella que a cousa escomenza a revirar. O mister envioume o plan novo para preparar... a VIG-BAY; dí que segundo a marca que alí conquira e como me vexa xa "axustaremos" para Toral de los Vados. Ahi vou de novo; dios, como me tardaba.

No hay comentarios: