1 ago 2004

Fracaso e lesion

Estas verbas poden resumir o mes de vacacions ainda que non todo foi tan malo...

O 4 de Xullo iniciei a media maraton do ribeiro pero debin abandoar no Km 6 ( ia moi ben de ritmo 23:10 ) por unha dor na cara externa do xoenllo esquerdo que me ia ata o dorso do pé.

A molestia non desapareceu no resto do dia, pero non me impedia para nada as actividades normais; incluso, empecei a andar na bici e a nadar na praia sen problema.

Non foi tan mal no aspecto ciclista e na natación ( por fin subin Iroite )así que o día 27 fun trotar pola praia e fixen 8 Km suaves sen problemas maiores que algunha pancada...

Así que o día 29 fun disfrutar correndo toda a costa dende Aguiño ata Vilar polas pistas nas que estivera a queles días do 2002... todo foi ben aparentemente.

Pero dende o día 30 teño un derrame na articulación do xoenllo que non mo permite doblar mais de 80 graos e me molesta na actividade cotián; así que mañan irei a que me vexan e a ver que sae desto.

No hay comentarios: