27 may 2012

Media Maratón A Coruña 21

Pois aló fun coa boa compaña de Paco Bao a facer bulto nesta prova que semella consolidarse no calendario galego primaveiral.

Meteo estupenda 15º, nubrado, algún orballo. Organización ben pero con cousas a mellorar dada a taxa que cobran. Por exemplo os caixons de saída si non se ven é como si non os houbera... e menos si non se fan respetar (Tipo Lugo Monumental).
Non vou facer un descriptivo das miñas doenzas e deficiencias: é o que hai e vou seguir vivindo con elo e penso seguilo disfrutando. O meu corpo simplemente me dí "ou así ou nada" e eu acepto esa chantaxe.

Saín con pulos na primeira volta sen medo a pinchar e así fun ata casi o km 9 no que baixei o ritmo a algo mais levadeiro para as miñas articulacions; entre o km 11,5 e o 13,5 voltei a apretar para tentar non seren dobrado pola cabeza de carreira e conseguino. Logo xa tiven moitos altibaixos... e un pouco de pinchazo entre o 17,5 e o 18,5 para acabar apretandome outro pouco.

Ó final fixen 1h 34' 24" (1h33'59" neto) e o posto 267 dos 836 chegados. O meu Sportypal tamén me levou a conta.

No hay comentarios: