29 mar 2006

Tocando Fondo

Agora que ven ó bó tempo (e a alerxia) é cando mais preciso de facer 'algo' por fora da casa pois compreme estares ó sol mais...

Teño unha tendinite (e van 4) mais desta volta pola súa localización e gravidade non me permite nen andar en bicicleta. Padezo dun problema na implantación do tendon peroneo na base do metatarso posiblemente por unha pronación esaxerada (pisar por fora). Eu sempre fun algo pronador pois sempre desgastei o calzado mais por fora (sobor de todo o dereito) o que non me explico é porqué se manifesta agora e non cando facía adestramentos de 2h e media...

Teño que arexuntar toda a paciencia que poda ter comigo mesmo pois non só non debo correr ou andar na bici; mesmo facer eses longos paseos coa familia non me está moi recomendado para recuperarme deste problema.

Ó cabo, toca "mirar dende toriles". E traballar cos números.

No hay comentarios: