18 ene 2006

Vellas Glorias...

Como xa só fallan 15 dias para escomenzar a 'traballar' de novo vou collendo algo de 'nervio' e debe de ser por iso que á hora de sair como que non me apetece moito mais logo... Estou a disfrutar unha chea. Non sei se irei a algunha "pachanga" de fin de seman pois a que ahi cadrame un pouco lonxe. O que si sei é que o Domingo non houbo cross ( co cal non perdin ren, gañei ) e que "buscando en el baúl de los recuerdos" atopei...

diploma Toral 1991
E tremin como cando de súpeto atopas unha pantasma ou un amor do pasado... Esta foi a primeira e sempre che queda unha gratísima lembranza; ¡¡¡quen me ia dicir daquela que acabaría morando nesta fermosa terra berciana!!! (ah? milo.)Diploma MAPOMA 1992
; tamén atopei outra lembranza... mais esta non tan placenteira no deportivo pois foi a de peor marca e a de peores sensacions, ainda onte 'rodando' cain na conta que dende "o calderón" ate "Atocha" non me lembro de NADA. Sorte que ia con Nieves e pasamos uns días moi ben aproveitados.

Da miña mellor marca (3:00:13) non atopei o diploma mais si teño a cerámica que daban foi o 21 de Marzo do 93 na Baixo Miño; teño eses 13" no corazón. Foi un día chuvioso mais non frío; lembro con especial dor que se desatou unha "zapa" ó sair de A Guarda (unha vez rodeado Santa Tegra Km.9 ) e sempre ando co "E si non?..."

No hay comentarios: