15 ene 2006

Mala sorte... ou non.

Tiña eu intención de ires hoxe ó cross de Villadepalos tal e como deixei caer no foro de Correr en Galicia mais...


Nevou, ¡¡vaia si nevou!!

Cheguei até Toral de los Vados e non quixen arriscarme a ires por esas pistas sen saber ben a onde ia e co risco de sairme da estrada ou quedares atrancado así que seguin ate Ponferrada e:



Non sei como describilo; foi diferente, moi diferente. Eu nunca fora corretear pola neve e, nos tramos nos que só había neve, me gustou bastánte...

Nos tramos con "neve pisada" a cousa foi algo menos placenteira pois tiven que andar con moito ollo para non esbarar...
O que mais mágoa me dá é que Dani estaba totalmente decidido a participar no cross; eu coido que, como a min, lle facía ilusión "embarrarse" sen que lle rifasen.

Estéticamente correr pola neve ten duas cousas salientables: O silencio e As pegadas...

No hay comentarios: