2 ene 2006

San Silvestre Berciana, Intencions 2006

E alí fomos os meus "amijiños" mais eu a pasa-la tarde-noite do Venres xogando a correr polo centro da cidade.

Quedei moi contento, por primeira vez vin moita participación en Ponferrada (si, xa sei que 500 son poucos participantes para esta bisbarra mais...) e moito ánimo lúdico sen mais pretensiosidades.

Os nenos disfrutaron correndo con cadanseu estilo

Él sempre "centella" tivo a mala pata de perder unha zapatilla na saida e sei que por iso non chegou mais adiante, pero non se queixou nen se decepcionou. Pasouno ben.



Ela, tenaz e loitadora, non parou de ir ó seu ritmiño no kilómetro e medio da proba e o remate esprintou con esas longas pernas que ten e chegou como campeona que é.












Na carreira popular houbo bó ambente, o que aconteceu é que alguns non saben participar nas "pachangas" e, agora que poden, dan toda a 'leña' que lles peta. Que lles aproveite. Eu fun coa xente na primeira volta, mais logo apretei un pouco porque sempre te deixas levar...


O día 31 tiven a satisfacción de ir rodar co meu amigo e 'mister'; sentoume moi ben e aclareime nalgunhas cousas.

Escomencei o ano correndo na compaña de XaviNer que xa mostrou as súas cartas no 2005 e, seguro, que dará que falar no 2006. Deume a nova de que a Xavier Gomez Noia lle van dar a licencia federativa (a española, a galega sempre a tivo) o cal me alegra moito pois é un magnífico atlete e mais magnífica persoa.

Intencions


  • Seguires disfrutando e aprendendo facendo os deportes que me gustan

  • Participar en tódalas probas que poda de tódolos tipos posibles

  • Traballar o novo plan que me faga o mister sen agobiarme

  • Facer unha maraton en menos de 3 horas

No hay comentarios: