30 ago 2009

Maside; resaca entre Carballos

Bueno, outra volta o "valor engadido" de Correr en galicia... que fas unha viaxe a fin de semana? pois miras de ir correr con outra xente unha carreira... Eu fun á festa da Istoria e acordei de mirar no calendario; alí topei o remedio perfecto para un día de troula: Unha carreira de menos de 10 km. a 20' en coche do lugar no que estaba. Non o dubidei e apunteime.

O domingo pola mañan acordei ás 9 o que non está nada mal téndome deitado ás 2 tras 3 borracheiras; unha de viño, outra de LK e outra de cervexa.

Moi bó ambiente na zona de saída; moitos foreiros que nos fumos presentando e falando 'circuitadas' e cousas das vindeiras carreiras nas que desexamos participar. Varios compañeiros do ADAS e xente que xa coñecía o circuito e que falaba ben da paisaxe pola que discurría a proba.

Saimos con algo de retraso tras ver ós rapaces facer o seu esforzo, superamos a obra de nova autovía e, tras unha primeira costa afrontamos o primeiro tramo de sendeiro por medio de unha carballeira, curvas e raices fannos pasar algo de perigo e hai que ir algo mais lento o que non excusa que a media era a propia do estado de resaca no que me atopaba.
Entre o kilómetro 3 e 4 teño un pouco de baixón e me adianta Furacán e me alcanza un dos meus coñecidos do clube de veterans do pabillón; na costa arriba do km 4 volto a atopar algo de ritmo e xa non me sinto mal ate meta aínda que o ritmo sigue a ser bastante mediocre; a calor apreta e os tramos pola obra da autovía son un braseiro aínda así chego ó km 7 con folgos e aguanto o ritmo do amigo do pabillón e nos achegamos algo a furacán. Na derreira costa vou ben, mais non abondo para alcanzar a furacán así que espero ó compañeiro e entramos xuntos 36'44" en 8,5 km.

1 comentario:

Celina dijo...

Enhorabuena por la carrera, he visto fotos muy chulas en el blog de Furacán. Siento no escribir en gallego, aún estoy aprendiendo porque mi pareja es de Vigo