1 ago 2021

Deporte like e ROI

 Nestes días días voltamos a presencia-lo paradoxo-oximorón do "deporte de alto nivel amateur".

Calquera de nós sabe que acadar niveis de rendemento significativos a nivel global en calquer disciplina das incluidas nos XXOO implica unha adicación que sin ingresos económicos é imposible. Ademais os XXOO non son unha competición exenta de "apoios" económicos; de feito son un monopolio si ben non de publicidade "visible" no campo si de eso que xera mais ingresos: os dereitos de emisión.

Os dereitos de emisión en calquer canle (radio, tv, streaming...) semellan se-la orixe do derradeiro acelerón cara a esas competicions das películas futuristas dos 90 que só existían como transmisión global e que representa o tema da superliga que acabará sendo a 10 anos vista unha NBA de futbol global... ou eso quixeran.

Porque os altos ingresos por publicidade son a clave da alta tarifa dos dereitos de emisión e o pilar no que se sustenta todo o constructo mais hai varias nubes nese horizonte: Por unha banda a mais evidente que as cifras non cadran porque o ROI (retorno de investimento) da publicidade televisiva non se achega ó agardado mais iso ten unha orixe mais profunda e que pouca xente semella aceptar.



Moita xente xa terá deixado de leer porque vai unha década que vivimos inmersos na chamada "cultura do like", da inmediatez, do gráfico... o queremos todo e xa.

Esa troco cultural tan empobrecedor ten impactado con forza no xeito de consumir entretimento e polo tanto no consumo do deporte como espectáculo a xente xa non quere adicarlle tempo a ver futbol e as audiencias televisivas o notan, cada vez menos xente ve os partidos que non son trascendentes e dos importantes apenas ven a media hora final salvo os hinchas das equipas participantes. O efecto indirecto desto é a suba dos deportes "electrónicos".

Aínda menos mal que somos moitos os que decimos "MENOS DEPORTE E MAIS EXERCICIO".

No hay comentarios: