8 feb 2007

Probando plantilla...

Os ritmos nos que nos movemos cotidianamente ralentízanse tanto cando un non pode facer o que quere que semella que o tempo non está a pasar ou é eterno...

Levaba sen corretear dende o 31 de Decembro e xa me tiña feito a idea de non facelo ata pasa-lo antroido mais fun a visitar a un amigo ortopeda que ten un reto para esta semán vindeira e comentamos a molestia que teño no poplíteo (cara interna da cabeza do peroné) e no pé (base proximal e cara externa do 5º meta) e pregunteille si sabía por eiqui de algúen que me fixese un estudo da pisada. Fíxomo él e me dixo que podía probar cunha plantilla que me "erguese" a a parte distal do 5º meta para que o peroné puidese facer ben o seu apoio...

Bueno, o tema é que ando nelo; claro que moi a modo porque un mes nótase moito. Nestes intres moléstanme tanto as mañiotas como a perna e teño que andar con tino co xemelgo da esquerda que tamén se pon "tenso"...


O que sí tento disfrutar ó máximo é o da patinaxe. Fixenlle outras 2 horas desta volta en León, unha pista moito mais pequena mais con moita menos xente.

Resultame curiosos que a perna non me moleste por isto e SI por ires conducindo ou por estar sentado... elo me fai ter esperanza de que se trate de algo mecánico-postural mais relacionado coa zona do pé ou do nocello que co xoenllo, porque eu estou disposto a volta 'ó coitelo' por correr mais coñezo que esa zona do popliteo é demasido perigosa para arriscarme a consecuencias maiores...

No hay comentarios: